ALINA CRISTIAN















Să plângem lacrima în doi

Mă strigi cu sufletul stingher în fiecare noapte
Și văd cum plângi o lacrimă, ce-i ca un foc...
Ţi-o prind în pumn și-o sorb, ca pe o moarte
Și-aș vrea să pot, să îţi fixez inima la loc...
Frânturi de vise sfărâmate, încerc s-adun
Și-aș vrea, să pot să le lipesc, din nou, la loc 
Și-n locul inimii rămâne, o piesa goală, la mijloc....
Și plâng o lacrimă de-a ta, în noaptea asta, ce ne vrea,
Copaci cu haine zdrenţuite, ce si-au făgăduit ceva...
O lacrimă îmi cade iar, în ceașca plină cu cafea
Cum plânge cerul, vinovat, întinde mâna, ca să simţi,
Ploaia curată de iubire, ce ne-a hrănit pe amândoi
Și ne-a minţit încă o dată, că vor mai crește copaci noi,
Cu inimi calde și curate, care vor plânge pentru noi...
Nu ne certa, mai dă-ne-o șansă, ca să renaștem amândoi,
Ca primăvara asta nouă, transformă-ne, în fluturi, păsări, 
Dar nu ne-nstrăina vreodată, să plângem lacrima în doi


Chemarea...

Te chemasem doar cu gândul șoptit
Nu știu dacă-mi auzeai bătăile ceasului,
Ce ticăiau în pieptul meu fără odihnă...
Luna șoptea ceva cu buzele ei de stele
Aidoma ochilor mei ce aprindeau cărbunii
Luceafărul dormea în braţele lunii
Și uneori îmi trimitea săruturi de stele...


Mai spune-mi...

Mai spune-mi ceva despre tine,
Mai spune-mi ceva despre noi...
De ce atâta tăcere,
În încăpere?!
De la tine, la mine, 
De la mine, la tine,
Dinspre noi amândoi ...
Mai spune-mi de ploaia-n cădere,
De gânduri în picuri, ce dor,
De zile și nopți ca de miere,
Ne-mbrăţișau ca-n vals pe-amândoi... 
Mai spune-mi povești de iubire, 
Mai spune-mi cum râdeam doar noi doi... 
Mai spune-mi de dulcea-mplinire, 
De tot ce-a fost mai sacru-ntre noi... 
Mai spune-mi de-acei zourași, 
De inima-mi voioasă dansând, 
De roua căzută pe doi îngerași,
De lacrimi de-amor pe față curgând …
Mai spune-mi de-un zâmbet ce te-a răpus,
De focul din pieptu-mi neprihănit,
De-acea privire ce te-a sedus,
De visul frumos, de visu-mplinit...


Doar un pas...
     
Cuvintele călătoreau între noi, arar,
Ca niște fâlfâituri de aripi ostenite...
Semnele de întrebare alergau 
Până și nerăbdarea își pierdu răbdarea.
Un singur pas ne mai ţinea în suspans...
Pasul ce urma să ne apropie,
Ce urma să se transforme în mirare,
În clipa când mâinile s-ar regăsi.
Atunci, clipa încremenită nu ar mai ști,
Dacă să se mire, sau să se întrebe...
Iar noi, două statui contemplând,
Fericirea de a-mi fi, bucuria că-ţi sunt
Pe același portativ , note rebele,
Ce cântă, simfonia iubirii din noi.
Doi câte doi, perechi par să valseze,
În suflet la noi, pasul ce-i încă absent....
Și dansăm, în trupurile lor, valsul năucitor...
Tu-mi ești zâmbet de trandafir,
Eu, curcubeul ce-apare după ploaie,
Să-ţi aștern la picioare, culori...
Doar un pas a mai rămas stingher,
Prin mansarda, ce înca mai plouă,
Prin mine, prin tine, prin noi, 
Cu bucăţi dintr-o inimă, ruptă-n două.


Sufletul pereche

Eu, sunt o urmă, scursă pe nisipul fin al vieţii...
Tu,  tandrul val al mării, mereu în așteptare,
Când mă mai rătăcesc prin labirintul sorţii,
Cărarea o găsesc, în calda ta îmbrăţișare.
Eu, sunt o floare, ce-i crescută numai din iubire...
Tu, renașterea cuminte, ce-a hibernat în noi
Cu tine, chiar și ploaia plânge de atâta fericire,
Iar norii, ne îmbracă cu iubire pe-amândoi.
Eu, sunt o aripă de fluture, ce încă zboară...
Tu, a doua aripă, ce prin lume mă ghidezi,
Cu toate minunile, ce în Univers ne înconjoară
Zburăm fără de teamă, peste 
Edenuri verzi.
Eu, sunt oglinda-n care zilnic mă privesc
Tu, sufletul pereche, ce-mi apare în oglindă,
Când lacrima de dor mai curge , e firesc,
Dar, cu-n sărut, tu, mi-o transformi în poezie.


Alina Cristian: M-am născut într-un frumos oraș viticol, încărcat de istorie. Orașul Odobești este fondat de șapte bătrâni, pe colinele care străjuiesc râul Milcov, în amonte de Focșanii Moldoveni.

Apariții în volume colective:

- Antologia de poezie "Simbioze Lirice", volumul 8, Editura Anamarol, 2013;
- Antologia lirică multilingvă "Întâlnirea poeților", volumul 1, Editura Anamarol, 2016;
- Antologia lirică multilingvă "Întâlnirea poeţilor", volumul 2, Editura Anamarol, 2016;
- Antologia lirică multilingvă "Întâlnirea poeţilor", volumul 3, Editura Anamarol, 2016;
- Antologia lirică "Carmen", volumul 3, Editura Anamarol, 2016;
- Antologia lirică "Carmen", volumul 4, Editura Anamarol, 2016;
- Antologia multilingvă "Simfonia poeziei", volumul 2, Editura Anamarol, 2016;
-Antologia multilingvă "Simfonia poeziei", volumul 3, Editura Anamarol, 2016;
- Antologia de poezie "Pe cărarea timpului", Editura Terra Focșani, 2016.

Copyright © 2017 Alina Cristian
Utilizarea integrală sau parţială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului. 

Un produs Blogger.