INGRID JENIFER BALACKS

Poezie














Zâmbet de soare

Sunt veselă și râd în soare
Și mă hrănesc cu sentiment,
Îmi fac din viață o culoare, 
Iubesc și dărui permanent.

Mă port mereu cu demnitate,
Nu-mi place să ating cu ură, 
Trăiesc, respir prin simplitate
Și sunt un om plin de măsură.

Mi-am înfrățit în ochi dreptatea
Și vreau la fel răspunsul dat -
Mi-am egalat ziua cu noaptea,
Dar timpului nu i-am cedat. 

Și dacă vremea-mi dă târcoale
Vrând să mă schimbe de culoare
Mă las pe brațele-i ‘domoale’
Zâmbind, cu zâmbetul de soare.


Am zborul meu

Am zborul meu înflăcărat, 
Îmi arde lacrima de soare, 
Deasupra timpului am stat
Și am cernut ades ninsoare.

Am zborul meu și drumul lin 
Și ce să fac dacă te doare?
Mă iartă dar, de- aș sta puțin;
Aș fi un nor din vechiul soare.

De vrei, te pot lua cu mine 
Să-ți umplii ochii de scântei,
S-ar putea, zborul să-ți aline 
Toți anii duși ce-atârnă grei.

De crezi, de-acum că e departe
Și zborul tău nu se mai poate, 
Te rog, de mine, te desparte,
Dar fă-te zi dacă ești noapte. 

Aș vrea să plec cu resemnarea
Că am făcut ce-a fost mai bine,
De-acum, mă fac vecin cu marea,
Cum să trăiesc printre suspine?

Demult, m-am risipit, ca tine
Aveam în suflet, doar ninsoare,
Dar azi sunt vie și mi-e bine...
Îmi bucur ochii doar de soare.     


Să mă dori în suflet, doar de fericire

Mă întreb ce faci? Sufletu-mi te cere!
Timpul nu mai trece, s-a oprit pe loc,
Dorința mea te strigă, inima de miere
Te așteaptă-n taină într-al iubirii joc… 

Văd prin dansul ploii lumănări de ceață,
Simt parfumul proaspăt de bujori încinși,
Am privirea aprinsă, inima –ndrăzneață
Și obrajii rumeni... sânii necuprinși...

Note se desprind, tind să mă cuprindă, 
Fac din chipul meu; o adâncă vrajă, 
Fluturii coboară, prin mine se perindă,
Gurii mele pline parcă stau de strajă.

Simt ecoul umed al privirii tale... 
Gura ta ce-aleargă prin mine flâmândă,
Mă furnică corpul în punctele vitale
Și mă las ca pradă în clipa tremurândă. 

Du-mă pân’la cer, într-un curcubeu,
Să învăț delirul, când sorb din iubire,
De-ți sunt odisee, tu pe veci, ca  zeu
Să mă dori în suflet doar de fericire. 


Prin ochii tăi

Prin ochii tăi mă văd pe mine
Mai clar decât un strop de apă, 
Mă rup de timp, alerg în tine... 
Te gust încet în somn de pleopă.

Rămân acolo timp de-o noapte,
Prin dor, cu dor urcăm în vis, 
Ne sărutăm cu luna-n șoapte,
Mușcăm din iad spre paradis. 

Prin ochii mei te vezi pe tine 
Și mă pătrunzi în mii de feluri,
Suntem un val ce pleacă-vine
Un val mai altfel, fără maluri. 

Rămâi acolo timp de-o noapte 
Și tot mereu mă poposești... 
Noi ducem dragostea în fapte 
Și-apoi spre culmile cerești.  


PoetIngrid Jenifer Balacks: În spatele fiecărui lucru frumos există: o speranță, o scânteie, un drum, și de ce nu, poate o menire. Venim pe lume cu atât de multe semne de întrebare și întreaga noastră existență este o sete continuă de cunoaștere, de înțelegere, de evoluție prin informație sau frumosul de suflet. Evoluăm în mod diferit așa cum ne este de fapt și natura noastră umană. Suntem ecuații ale unei științe exacte sau poate cuvinte înmugurite pe buze de timp dar, ambele se succed atât de frumos în periplu acestei vieți. Privesc în sufletul meu și mă văd un mugur –cuvânt. Frumusețea acestei primăveri poetice mi-a fost pusă în suflet de minunata mea mamă, am crescut hrănindu-mi visele din mugurul poeziei clasice, am crescut încercând să fiu și eu o parte din acel univers frumos. Chiar dacă încercările de odinioară s-au estompat,cuvintele au crescut în mine și odată cu trecerea timpului au prins statornicia unui ecou. Am reluat drumul lor cu bucuria redescoperirii. Poezia m-a schimbat, m-a vindecat în suflet de toate rănile vieții, mi-a fost terapie și mângâiere. Am continuat acest drum frumos atât pentru mine cât și pentru cei din jurul meu care s-ar putea identifica cu masajele creațiilor mele. Îmi place călătoria și parcurg cu bucurie fiecare pas, tot ce îmi doresc este ca drumul să nu se sfârșească vreodată.  


Copyright © 2017 Ingrid Jenifer Balacks
Utilizarea integrală sau parţială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului.


Un produs Blogger.