NICOLETA IGNAT


"Dincolo de mine sunt eu"














Stăpânul gândurilor

Nu permite unui gând
să-ți spună că nu poți
nu permite unui cuget
să-ți spună că nu meriți
Seceră-ți fricile
neghine în lanuri de gânduri
udă-ți dorințele
cu stropi de creație
păstrează viu focul
aprins cu cărbuni de speranță
Nu permite timpului
să-ți adumbrească steaua
plimbându-ți umbra spre soare
devii o flacără în mișcare
arzi sfori de întuneric
prinse pe aripi de fluturi eterici


Deasupra ta

Privită de sus
lumea pare mică
Cu cât urci
cu atât mai mărunte devin lucrurile
Caută-ți cerul și zboară spre el!
Îl găsești când lași în urmă tot ce știi
dai ofrandă Universului gândurile tale
Ajungi vid cu aripi
ce înalță sufletul spre cer


Fără sens

Vorbe cu sens înțeles
de oameni cărora le lipsește
un sens
Gânduri cu sens înțeles
de minți ce caută
un sens
Fără sens


Cuvinte mute

Cuvinte mute așternute
pe coli de scris din suflet rupte
transmit prin gânduri și prin vise
mesajul unei stele apuse
Cuvinte ce-aduc alinare
în mintea împăciuitoare
Tu ești Lumina
vid cu formă
Captiv în gânduri și idei
ești înșelat
că viața înseamnă suferință
Când îți iubești Treimea
devii ceea ce ești
Întreg


Oceanul din mine

dacă eu produc valuri
numai dispariția mea le poate opri
din liniște apare dragostea
pacea dulce de la început
libertatea de-a alege
ce valuri să mai produc
eu sunt liberul arbitru
sunt un val
fără de val
orice picătură de sare
e înghițită de ocean
valul e captiv în minte
se înalță gând cu gând
simte gust de nemurire
când oceanul îl sparge în mine
eu sunt picătura
valul
sunt oceanul visător
mă creez în dispariții
și mă joc în apariții


Păcat

Perdele de omăt negru
zac așternute în privirea oamenilor
gânduri botezate Păcat
străbat mințile pruncilor lui Dumnezeu
făpturi luminate de-o inimă divină
pentru a-i trezi din visul rațiunii
și a le aminti că din ei
se naște totul
iar singurul păcat este acela
că lumea încă-i prinsă
în antica matrice
o lungă nebunie
durere în fantezie
e frica de păcat


PoezieNicoleta Ignat: M-am născut în București pe data de 10 martie 1977, oraș în care am avut ocazia să mă dezvolt, dar pe care l-am părăsit cu 3 ani în urmă, înainte de a apuca să mă prindă în ghearele cenușii. 
Am început să scriu încă de mică, însă odată cu trecerea timpului, această pasiune a mea s-a stins. M-am găsit prinsă în rutina zilnică, acoperită de așa zisele probleme cu care se confruntă majoritatea oamenilor. Devenisem sclavă a minții, a gândurilor otrăvitoare care nu-mi mai dădeau pace, mă izolau de tot ceea ce există.
De când am devenit Maestru Reiki, am început iar să mă exteriorizez prin scris, să mă adresez oamenilor care își pun întrebari existențiale, văd mai presus de ce ni se arată, caută adevărul.
În noiembrie 2017 am publicat prima carte de poezie "Dincolo de mine sunt eu". 

Copyright © 2018 Nicoleta Ignat
Utilizarea integrală sau parţială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului.


Un produs Blogger.