CRISTINA BOTÎLCĂ


Gruiu, Ilfov
















Ea


Când te-a cunoscut, nu știa nimic.
Nu știa că provoci dezastre,
Că iei acoperișurile caselor și le zdrobești,
Că poți să demolezi tot
Și să lași ruine după tine.
Dar nu știa nici că arzi mai tare decât Iadul însuși
Și că ești mai blândă decât Paradisul.
Acum știe.



La 7 ani

Și când îl vrei pe Dumnezeu înapoi
Ca să stea noaptea cu tine,
Să îți mângâie fruntea,
Cum făcea când erai mică
Și nu puteai să dormi
Pentru că focul trosnea prea tare,
strigă-L.



Styx

Aseară am coborât până în Infern
În somn.
M-am găsit pe un râu
Și era ceață
Și miros de ceară.
Pluteam în infinitul gol
Și mi s-a făcut sete,
Dar am uitat tot până dimineață.


Note despre mine însămi:

PoezieCristina Botîlcă (n. 28 aprilie 1997, Gruiu, Ilfov): Scriu de când aveam 10 ani și nu m-am oprit de-atunci deloc. Am început ușor, ca toată lumea, cu puține poezii (majoritatea în versuri) care mă fac să râd azi, când le recitesc - atâta de nevinovate erau - și cu câteva povestioare. În timp, am descoperit că există și concursuri de creație literară și am zis să-mi încerc norocul și să văd unde mă situez ca scriitor. De atunci, s-au adunat peste 40 de premii și publicații în reviste și antologii ca Amurg Sentimental (București), Itaca (Dublin), Conexiuni (Sibiu), Nicoară (Botoșani) sau Cenaclul de la Păltiniș. Acum sunt studentă în ultimul an la Facultatea de Limbi și Literaturi Străine, Universitatea București, și nu plănuiesc să mă opresc din scris prea curând. Poezia mea nu e dificilă; de obicei, sunt versuri libere, scurte, cu esența la vedere. Prefer să cred că oricine se poate regăsi în ele; la urma urmei, toți putem scrie poezie.

Cristina Botîlcă: Dragostea nu suportă definiție și Mi-am uitat sufletul undeva 
Cumpără aici volumul "Home": SmashwordsAmazonPayhip


Copyright © 2018 Cristina Botîlcă
Utilizarea integrală sau parţială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului.


Un produs Blogger.