DORINA OMOTA


DORINA OMOTA













Și gândurile iar ne mint... 
(Rondel)

Nu vezi? Tăcerea se așterne 
Și gândurile iar ne mint 
Că ne iubim deși presimt 
O despărțire cum se cerne.
  
Că nu pot fi toate eterne  
Prea dureros doar eu o simt,
Nu vezi? Tăcerea se așterne 
Și gândurile iar ne mint... 
  
Doar inima poate discerne  
Când noi dezamăgiri presimt,
Si cum mai pot eu să consimt
La niște simple baliverne?... 

Nu vezi?... Tăcerea se așterne.


Să ne iubim...

Azi  îți scriu despre iubire
Pe un fir de margaretă
Și-n a nopții strălucire
Te voi duce cu-o șaretă

Prin pădurile bătrâne,
Unde pentru-a mia oară,
Dragostea să n-aiba frâne
Când seara ușor coboară.

Ne-om iubi apoi în taina
Stelelor  nemuritoare
Iar pernă ne va fi haina
Florilor de pe cărare.

Vreau o zi, un ceas, o eră,
Să-ți fiu gând și dor și Lună
Dragostea nu-i efemeră
Hai s-o trăim împreună.

DORINA OMOTA


Dar tu nu vii...

Ce dor, ce jale mă cuprinde
Şi mi-e paharul mult prea plin.
Toți anii ce-i mai am i-aş vinde,
Să-ți stau în brațe doar puțin.

Dar timpul trece și speranța
Dispare-n cețuri ca un nor,
Se-nclină'ncetișor balanța
Şi simt cum mă sufoc şi mor.

De-atâta dor îmi plânge clipa,
Dar tu nu vii să-mi spui "te-ador"
Şi simt cum mi se rupe-aripa,
Pentru-o secundă de amor.

A fost un vis? O întâmplare?
Sau strălucirea unui zbor?
Când mi-ai trimis cu-o sărutare,
Doar flori din crângul stelelor.


Autoprezentare:

Lacrimi, Petale și SpiniDorina Omota (n. 4 decembrie 1959, Arad): Am copilărit și am locuit în Arad până acum 10 ani când m-am mutat la țară în comuna Felnac. Nu am scris deloc în tinerețe dar aici, la țară, s-a trezit în mine romantismul pe care l-am avut dintotdeauna. Am regăsit în parfumul teilor și în în mătasea ierbii poezia de care uitasem zeci de ani. Amintirile uitate ale adolescentei au revenit. Și am început să scriu. Despre iubire, tăcere, durere, speranță, toate, armonizate între zi și noapte, între cer și pământ, între el și ea. Planul meu este acela de a rămâne visătoare. Doar așa pot să continui cu pasiunea mea, Poezia. În prezent lucrez în Austria, ca sistent social. Am debutat online, în anul 2014, în revista Confluențe literare și am colaborat mai apoi cu revistele Orizonturile Bucuriei şi Expresia Ideii.

Prezențe în antologii:

Izvorul cuvântului – Prieteni (coordonator Florin Caprar)
Antologie Ascior 2017 (coordonator Nicolaie Mușat)
Fel de fel de stihuri (coordonator Corina Mihaela Soare)
Antologia Prietenei (coordonator Mirela Minuța)
Damele Metaforei (coordonator Romeo Ioan Roșianu)
Dialog cu versul iubirii (coordonator Dorina Omota)
Vama viselor (coordonator Gheorghe A. Stroia)

Volume publicate:

Lacrimi, Petale și Spini
Dincolo de tăcere
Când tăcerile dor...

Copyright © 2018 Dorina Omota
Utilizarea integrală sau parţială a articolului publicat este permisă numai cu acordul autorului.


Un produs Blogger.